STRONA GŁÓWNA   •    PORADY   •    PRODUKTY   •    MOJE WŁOSY   •    INNE
PRODUKTY |
PORADY |
MOJE WŁOSY |



Hej, kochane. Już od miesiąca przymierzałam się do napisania tego posta, ale potrzebowałam jednak niezbitych dowodów na to, że moje odkrycie jest jak najbardziej trafne. Badałam więc, testowałam i oto mogę potwierdzić, że odkryłam produkt, który choć niepozorny to przebił wszystkie w swojej kategorii. Mowa tu o... zwykłym rumiankowym szamponie Familijnym.




Zacznę może od tego, że na co dzień myję włosy szamponem dla dzieci lub płynem Facelle, ponieważ są delikatne, nie zawierają SLS i w pełni odpowiadają moim potrzebom. Jednak raz na tydzień oczyszczam włosy mocnym szamponem i pewnego dnia trafiłam właśnie na bohatera tego wpisu i bohatera w ogóle. Na czym polega fenomen tego taniego familijnego szamponu? Otóż umyłam nim włosy w sobotę rano (użyłam po jego zastosowaniu odżywki i wszystkich innych standardowych dla mnie specyfików) a do wtorku włosy ani trochę się nie przetłuściły, nie były oklapnięte i w ogóle nie wymagały umycia co do tej pory u mnie nigdy się nie zdarzyło. Standardowo myję włosy co drugi dzień, bo zaczynają wyglądać po prostu nieświeżo. Na początku pomyślałam, że może moje włosy mają po prostu lepsze dni albo tak im się spodobało mocniejsze oczyszczenie, że się odwdzieczają. Postanowiłam więc sprawdzić jak szampon zadziała na innych domowników - moja siostra ze względu na cienkie, długie i proste włosy myje je codziennie. Kiedy umyła włosy tym szamponem ich świeżość przedłużyła się wprawdzie tylko o jeden dzień, ale w przypadku jej włosów to i tak cud...


Opis producenta:

Szampon Familijny rumiankowy doskonały do mycia wszystkich rodzajów włosów.

Moc ziół i witamin zdecydowanie poprawia kondycję włosów, doskonale myje i odżywia włosy. Fryzura staje się lśniąca, puszysta, efektowna.

W swym składzie zawiera ekstrakt z rumianku o działaniu przeciwzapalnym i bakteriobójczym ; kompleks witamin A,E, NNKT (F) ,H i B odżywia, kondycjonuje, wyraźnie upiększa włosy.

Cena: 5zł / 500ml

Szampon choć zdecydowanie z niższej półki cenowej ma całkiem dobre opinie i powtarza się w nich jedno stwierdzenie - odciąża włosy, pozostawia je lekkie oraz zmniejsza przetłuszczanie. Jedyne ale to to, że po jego użyciu niezbędna jest odżywka, ponieważ mogą się pojawić problemy z rozczesywaniem - dla mnie to nie problem, bo po każdym umyciu nakładam maskę bądź odżywkę.

Dostępność: Można go dostać w sieci Kaufland (tam właśnie kupiłam), Carrefour i niedużych drogeriach.

UWAGA: Wyczytałam na niektórych stronach, że szampon ten może nieznacznie rozjaśnić włosy, więc blondynki mogą się ucieszyć, inne niekoniecznie.



Porównanie


Akurat w dzień umycia włosów (sobota rano) byłam z moją siostrą na zdjęciach więc możecie dokładnie zobaczyć jak się prezentowały w ten dzień:






A tu zdjęcia z dzisiaj (wtorek):







Podsumowując - bardzo się cieszę, że ten szampon trafił w moje ręce, bo teraz gdy będę miała zdecydowanie mniej czasu ze względu na pracę i treningi nie będę musiała poświęcać aż tyle czasu na włosy. To nie tak, że nie chcę, ale prawda jest taka, że moja fryzura nie traci tak szybko swojego kształtu i loki utrzymują się stosunkowo długo (co możecie zobaczyć na zdjęciach), więc nie muszę ich układać codziennie. Zaoszczędzę więc sporo czasu, który będę mogła spożytkować na wieczorny relaks przy książce lub filmie. Nie mam pojęcia czy ten szampon sprawdzi się u każdego, bo jak zawsze powtarzam - każdy z nas ma inne włosy a więc i skórę głowy, ale sądzę, że za taką cenę grzechem byłoby nie spróbować :D A czy wy często sięgacie po naturalne szampony czy jednak wolicie te drogeryjne?

Pozdrawiam, Karolina

15 komentarzy:

  1. Wierze, że okaże się zbawinny na moje ciągle przetłuszczone i oklapnięte włosy!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować za taką cenę, a nawet jeśli nie to będzie świetny do mocniejszego oczyszczania włosów :>

      Usuń
  2. Ale jesteś przepiękna, drugie zdjęcie rozwaliło mnie na łopatki bo wyglądasz na nim fenomenalnie. Ekstra kolor szminki :-)

    Zapraszam na bloga z sesjami zdjęciowymi i charakteryzacjami:
    www.sylw-photos.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdarzyło* :)
    Post ogółem fajny, miło się czyta. :)
    Życzę dalszej weny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za poprawienie. Jak widać nawet humanistom się zdarza :>
      Cieszę się i zapraszam do systematycznego odwiedzania mojego bloga.

      Usuń
  4. Bardzo mi sie podoba twoj blog ;) czekam z niecierpliwością na wiecej wpisow :D a co do szamponu to napewno go kupie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło w takim razie :> Mam nadzieję, że szampon się sprawdzi!

      Usuń
  5. Jesteś podobna do Taylor Swift :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mi to ktoś kiedyś mówił :D Uznaję to za komplement i dziękuję.

      Usuń
  6. szkoda ze nie mozna przewinac do poprzednich postow bo nie ma ani ikonki do klikniecia ani archiwum. slaby szablon mega.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do góry są kategorie, które przenoszą do innych postów :> Poza tym może nawet dzisiaj pojawi się nowa odsłona bloga więc nie powinno być już z tym problemów. Pozdrawiam i zapraszam.

      Usuń
  7. Świetne masz włosy, wow. Ja nie słyszałam nawet o nim XD ;)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię szmaponów familijnych. Boli mnie od ich zapachu głowa. Chyba ze ten jest inny.

    OdpowiedzUsuń

   
2016 © Bartosz Nowak (bassistee)