STRONA GŁÓWNA   •    PORADY   •    PRODUKTY   •    MOJE WŁOSY   •    INNE
PRODUKTY |
PORADY |
MOJE WŁOSY |

Kolejna naturalna maska - kolejny strzał w 10-tkę!

Hejka! Dziś przybywam z recenzją kolejnej maski, którą nabyłam w Drogerii Shea. Jeśli jesteście zwolenniczkami naturalnej pielęgnacji to ten produkt również powinien Was zaciekawić :)























Opis producenta: Ekspresowa maska nadająca włosom blasku Grecka Figa została stworzona na bazie wyciągu z organicznej figi greckiej oraz niezastąpionego olejku migdałowego. Zapobiega splątywaniu, znacznie ułatwia rozczesywanie oraz czyni włosy gładkimi i podatnymi na uczesanie. Dzięki jej zastosowaniu włosy stają się prawidłowo odżywione, gładkie i jedwabiście miękkie. Maska marki Organic Shop nadaje się do codziennej pielęgnacji wszystkich typów włosów i ułatwia stylizację fryzur.


Opakowanie, konsystencja i zapach: Maska zamknięta jest w plastikowym słoiczku z przykrywką, która zamyka się po zatrzaśnięciu. Ma gęstą, wręcz maślaną konsystencję dzięki czemu genialnie rozprowadza się po włosach - nie spływa i jest bardzo wydajna. Jest to jedna z niewielu masek, których miałam okazję używać w takiej postaci co oceniam na wielki plus. Zapach również przypadł mi do gustu - maska pachnie owocami, wyczuwalna jest tu figa. Zapach jest delikatny i naturalny - czuć go na włosach jeszcze kilka godzin po umyciu.
























Działanie: Chociaż jest to maska ekspresowa i producent zaleca trzymanie jej na włosach od 1-2 minut to według mnie lepiej dać wniknąć składnikom w głąb włosa i pozostawić ją pod ciepłym ręcznikiem lub czapką na 15-30 minut. Co zauważyłam po prawie dwóch miesiącach jej stosowania? Maska zdecydowanie podkreśla skręt i ujarzmia puszące się włosy. Po jej zastosowaniu są bardzo miękkie i błyszczące. Dobrze się układają i rozczesują choć z tym nigdy nie miałam większych problemów. Po dłuższym czasie spostrzegłam, że włosy są mocniejsze i odżywione. Zdecydowanym plusem jest tu skład maski - 99% naturalnych składników, bez parabenów i silikonów. W składzie znajdziemy: ekstrakt z figi, olej ze słodkich migdałów, oliwę z oliwek, emolient i antystatyk. Moje włosy uwielbiają olejki w składzie więc ta maska nie miała prawa się nie sprawdzić :)


A tak moje włosy prezentują się po użyciu tej maski:




Jeśli mieszkacie w Wieluniu lub okolicach polecam odwiedzić Drogerię Shea, gdyż tą maskę kupiłam w niej za 12,90, a patrząc na cenę w sieci to waha się ona od 20-30 zł + koszt przesyłki więc różnica jest spora.

Pozdrawiam, Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

   
2016 © Bartosz Nowak (bassistee)