STRONA GŁÓWNA   •    PORADY   •    PRODUKTY   •    MOJE WŁOSY   •    INNE
PRODUKTY |
PORADY |
MOJE WŁOSY |

Kosmetyki podkreślające skręt włosów

Dzisiejszy post skierowany jest głównie do kręconowłosych bowiem przedstawię Wam kilka produktów, które przetestowałam na własnej głowie i które naprawdę cudownie podkreślają skręt. Jeśli jednak jesteście posiadaczkami prostych włosów i marzą Wam się loki trzymające się cały dzień to również zapraszam do lektury dalszej części wpisu :)






















Od kiedy zaakceptowałam w końcu to, że moje włosy są kręcone i nie ma sensu katować ich codziennym prostowaniem to zapragnęłam aby moje loczki były jak najbardziej skręcone i elastyczne. Nie była to łatwa sprawa biorąc pod uwagę skalę zniszczeń i to, że wcześniej nie miałam bladego pojęcia o jakiejkolwiek pielęgnacji. Z czasem jednak gdy już wdrążałam się w temat i trafiłam na wizażowe forum dla zakręconych postanowiłam wypróbować produkty skierowane do włosów typowo kręconych. Z pomocą przyszła mama, która zakupiła mi niemiecką serię kosmetyków Balea dla włosów kręconych. Oba produkty - odżywka i spray stylizujący sprawdzają się na mich włosach doskonale, a w połączeniu z kremem stylizującym z Isany tworzą trio nie do pokonania. Odżywka znakomicie dociąża włosy, zapobiega elektryzowaniu i puszeniu podczas wilgoci, a włosy po jej zastosowaniu (zapewne za sprawą pantenolu i gliceryny) są nawilżone i miękkie. Spray'u używam sporadycznie do stylizacji gdy włosy na drugi dzień nieco stracą na objętości i po jego użyciu mogę wyjść do ludzi.

Za to krem z Isany, który w zasadzie designem idealnie wpasowuje się w serię Balea był spontanicznym zakupem, który okazał się strzałem w 10-tkę. Używam go zaraz po umyciu i rozczesaniu włosów nakładając niewielką ilość na włosy od ucha w dół a następnie ugniatam włosy głową w dół i stosuję plooping, o którym pisałam już w TYM wpisie. Efekt? Sprężyste i elastyczne loki jak spod lokówki. Jedna pompka w zupełności wystarcza na wymodelowanie całych moich włosów. Do tego cena jak za taką jakość jest zaskakująco niska - 10 zł. Jednak niedawno krem ten został wyparty przez magiczny produkt marki Joico, który ja i moje kręciołki pokochaliśmy od pierwszego użycia...




Od producenta: Nowy innowacyjny krem Joico Curl Controlling Anti Frizz Styler to elastyczna formuła, która zapewnia kontrolę nad lokami. Skutecznie zabezpiecza strukrurę włosa przed wpływem wilgoci, minimalizując puszenie fryzury. Joico Curl Controlling Anti Frizz Styler podkreśla skręt loków pozostawia optymalne utrwalenie, delikatność i elastyczność loków i fal.

Krem ma jedwabistą, gęstą konsystencję - wystarczy naprawdę niewielka ilość aby wystylizować włosy. Ma zapach, który przywodzi na myśl profesjonalne produkty fryzjerskie. Moje loki nigdy nie były tak lśniące i zdefiniowane jak po zastosowaniu tego produktu. Włosy nie są sztywne ani posklejane, a układają się w piękną kaskadę loczków. Tutaj efekt po jego użyciu:



Jednak jeśli Wasze włosy są proste jak drut, a uzyskany lokówką skręt rozprostowuje się po godzinie to serdecznie zapraszam do zapoznania się z metodą kręcenia z tego wpisu i przed przystąpieniem do wykonania loczków zalecam właśnie użycie produktu do włosów kręconych dzięki któremu Wasze loki na pewno utrzymają się jeszcze dłużej i będą bardziej zdefiniowane.

Podsumowując, sądzę, że każda z nas - zarówno z kręconymi jak i prostymi włosami powinna mieć w swojej kolekcji jakiś produkt podkreślający skręt. Dzięki takim kosmetykom kręconowłose uzyskają piękne sprężynki a te z prostymi będą mogły dłużej się cieszyć uzyskanym skrętem. 

Pozdrawiam, Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

   
2016 © Bartosz Nowak (bassistee)